Första inlägget

Hej! :)
Okej, nu ska jag försöka starta en blogg på egen hand. Jag hade en tillsammans med min kompis Erika innan men den tog vi tyvärr bort. Så vi får se hur det går denna gången!

Härligt att det snart är sommarlov iallafall, det blir en del jobb men det ser jag bara ifram emot! Min syster tar studenten denna torsdagen så den dagen kommer det bli fullt upp, dock lite tråkigt att hon ska flytta ut nu.. Menmen, så är det.

Idag var det ju då sista Måndagen i skolan innan det blir lov, finns verkligen inte mycket att göra i skolan nu, känns nästan lite onödigt att vara där. Men imon ska vi iallafall grilla tillsammans med de som går handel i 2,an , så det ser jag fram emot!

Och ikväll blir det träning i Nässjö kampsport lokal. Kick&Box är verkligen en av de roigaste sporterna som finns, men är dock väldigt jobbigt. Så det blir träning med pojkvännen, hans bror och flickvännen!

TaggaTaggaTagga :)
Hoppas verkligen solen kommer fram snart, är trött på detta väret!
Trackback
RSS 2.0